Betingelser for køb af øl og leje af fadølsanlæg

Afbestilling

Ønsker du at afbestille din ordre, kontaktes Ceres Friske Fad på tlf. 24 21 21 02, SENEST 24 timer før aftalt leveringstidspunkt. Sker afbuddet senere end 24 timer før aftalt leveringstidspunkt faktureres du som kunde 50% af ordrens beløb.

Afhentning og levering

Vi leverer varerne til døren, og ikke over 1.sal, med mindre andet er udtrykkeligt aftalt. Fadølsanlæg vil blive montere og afprøvet sammen med kunden, med mindre andet er aftalt.
Ved levering på svært tilgængelige steder eller på etager uden elevator, er det en betingelse at kunden stiller effektiv hjælp til rådighed for indbæring. Da udstyr og varer er omfangsrige og tunge, kræver chaufførernes arbejdsmiljø at man kan bruge sækkevogn og andet transportudstyr helt frem til opstillingsstedet.
Vi fralægger os et hvert ansvar for mærker og ridser i gulve og karme, ved ind – og udbæring af udstyr og varer. Det er altid kundens ansvar at sørge for afdækning for øl spild, trykmærker/snavs fra udstyr, varer og personer.
Kunden skal sørge for 230V (med jord) strøm tilgængeligt umiddelbart ved tappestedet.

Levering og returnering finder sted ugens 5 hverdage, samt lørdage og søndage efter aftale.

Forbehold

Der gives ingen godtgørelse for øl, der går til spilde som følge af overskumning eller lækage m.m. Reklamationer fremsat efter arrangementets afslutning anerkendes ikke. Der ydes ingen erstatning for afbrydelse i festen pga. driftsproblemer. Der gives ingen erstatning for følgevirkninger af defekt udstyr eller produkter. Der tages forbehold for trykfejl og prisændringer.

Handelsbetingelser

Alle priser er incl. moms, ekskl. pant. Betaling er netto via MobilePay eller kontant.
Køres der forgæves, er det mindst 125,- ekstra.
Kunden bærer det fulde ansvar for alt udstyr overladt i kundens varetægt og må sikre, at tingene er forsvarligt låst inde når det ikke er i brug, og behørigt forsikret.

Sodavand, flaske øl, cider og RTD tages kun retur i hele kasser.

Fustager tages retur, uanset om den er brudt, ubrudt, halv fyldt eller tom. Der skal dog betales den fulde pris for fustagen så snart forseglingen er brudt.

Selvafhentning

Det er også muligt for kunden selv at afhente varerne på vores adresse, Monradsvej 13, 8260 Viby J, efter aftale.

Efter en udførlig instruks er det kunden selv, som har ansvaret for at anlægget virker efter hjemtransporten. Står kunden selv for transporten, skal dette ske i lukket bil, eller ren trailer.

Service-vagt

Er uheldet ude: skulle der opstå problemer med det lejede udstyr er I altid kun et opkald fra hjælpen, vores personale er klar med telefon support. I tilfælde af fejl eller driftsproblemer skal vi omgående underrettes.

Ved tilkald, hvor det er en bruger fejl, opkræves der et gebyr på kr. 500,-

Der ydes 24 timers servicevagt på 24 21 21 02.

Betingelser for køb af øl og leje af fadølsanlæg

Ønsker du at afbestille din ordre, kontaktes Ceres Friske Fad på tlf. 24 21 21 02, SENEST 24 timer før aftalt leveringstidspunkt. Sker afbuddet senere end 24 timer før aftalt leveringstidspunkt faktureres du som kunde 50% af ordrens beløb.

Vi leverer varerne til døren, og ikke over 1.sal, med mindre andet er udtrykkeligt aftalt. Fadølsanlæg vil blive montere og afprøvet sammen med kunden, med mindre andet er aftalt.
Ved levering på svært tilgængelige steder eller på etager uden elevator, er det en betingelse at kunden stiller effektiv hjælp til rådighed for indbæring. Da udstyr og varer er omfangsrige og tunge, kræver chaufførernes arbejdsmiljø at man kan bruge sækkevogn og andet transportudstyr helt frem til opstillingsstedet.
Vi fralægger os et hvert ansvar for mærker og ridser i gulve og karme, ved ind – og udbæring af udstyr og varer. Det er altid kundens ansvar at sørge for afdækning for øl spild, trykmærker/snavs fra udstyr, varer og personer.
Kunden skal sørge for 230V (med jord) strøm tilgængeligt umiddelbart ved tappestedet.

Levering og returnering finder sted ugens 5 hverdage, samt lørdage og søndage efter aftale.

Der gives ingen godtgørelse for øl, der går til spilde som følge af overskumning eller lækage m.m. Reklamationer fremsat efter arrangementets afslutning anerkendes ikke. Der ydes ingen erstatning for afbrydelse i festen pga. driftsproblemer. Der gives ingen erstatning for følgevirkninger af defekt udstyr eller produkter. Der tages forbehold for trykfejl og prisændringer.

Alle priser er inkl.. moms, ekskl. pant. Betaling er netto via MobilePay eller kontant.
Køres der forgæves, er det mindst 125,- ekstra.
Kunden bærer det fulde ansvar for alt udstyr overladt i kundens varetægt og må sikre, at tingene er forsvarligt låst inde når det ikke er i brug, og behørigt forsikret.

Sodavand, flaske øl, cider og RTD tages kun retur i hele kasser.

Fustager tages retur, uanset om den er brudt, ubrudt, halv fyldt eller tom. Der skal dog betales den fulde pris for fustagen så snart forseglingen er brudt.

Det er også muligt for kunden selv at afhente varerne på vores adresse, Monradsvej 13, 8260 Viby J, efter aftale.

Efter en udførlig instruks er det kunden selv, som har ansvaret for at anlægget virker efter hjemtransporten. Står kunden selv for transporten, skal dette ske i lukket bil, eller ren trailer.

Er uheldet ude: skulle der opstå problemer med det lejede udstyr er I altid kun et opkald fra hjælpen, vores personale er klar med telefon support. I tilfælde af fejl eller driftsproblemer skal vi omgående underrettes.

Ved tilkald, hvor det er en bruger fejl, opkræves der et gebyr på kr. 500,-

Der ydes 24 timers servicevagt på 24 21 21 02.